مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-10اقتصادي

نیازمند غربال پروژه های گردشگری سلامت هستیم


معاون گردشگری، توجه ویژه به تندرستی در حوزه گردشگری سلامت را یکی از ابزارهای مهم در راستای اشتغال زایی عنوان کرد و گفت: به غربال پروژه های گردشگری سلامت نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزرات میراث فرهنگی، علی اصغر شالبافیان در نشستی که با هدف بررسی مکان یابی و نحوه ایجاد زیرساخت های گردشگری سلامت به منظور تشکیل کارگروه توسعه سرمایه گذاری در این حوزه با مشارکت فعالان گردشگری در محل معاونت گردشگری تشکیل شد، اظهار داشت: تعامل دو موضوع سلامت و گردشگری با بررسی تندرستی و بیماری، ارتقای سلامت و جلوگیری از بیماری مورد توجه قرار دارد و به تفسیرهای گوناگون از سه طریق سلامت گردشگران، سلامت جوامع میهمان و میزبان و نیز مسافرت با هدف سلامت و تندرستی به یکدیگر مرتبط می شوند.

وی افزود: از این رو بسیاری از پروژه های این حوزه می توانند با تمرکز بر موضوع تندرستی مسیری کوتاه و جذاب را برای جذب گردشگران، ایجاد ارزش افزوده، رونق طرح ها و پروژه های مرتبط و در نهایت اشتغال زایی قابل توجه در این حوزه طی کنند.

معاون گردشگری کشور با اشاره یه اینکه دو موضوع مستقل تندرستی و گردشگری از طریق خلاقیت به یکدیگر پیوند می خورند، یادآور شد: ورود جدی فعالان گردشگری و سرمایه گذاران علاقه مند به بخش گردشگری سلامت می تواند راهگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند غربال پروژه های گردشگری سلامت هستیم

نیازمند غربال پروژه های گردشگری سلامت هستیم