مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-10اقتصادي

53 هزار میلیارد تومان سپرده مردم البرز از استان خارج شده است


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با بیان اینکه 53 هزار میلیارد تومان سپرده مردم از استان خارج و صرف مسائل دیگری شده است، اضافه کرد: یعنی منابع استان البرز توسط بانک های خصوصی غارت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در نشست با فعالان اقتصادی استان البرز که با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی در سالن جلسات اقتصاد و دارایی استان البرز برگزار شد، گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته یکی از مشکلات واحد های تولیدی تأمین اعتبار بوده است، این معضل در استان ما به مراتب شدید تر است.

وی با بیان اینکه 53 هزار میلیارد تومان سپرده مردم از استان خارج و صرف مسائل دیگری شده است، اضافه کرد: یعنی منابع استان البرز توسط بانک های خصوصی غارت شده است.

در حالی که حداقل 50 درصد باید تسهیلات به خود استان تخصیص یابد که آمار کمتر از 5 درصد است.

وی با بیان اینکه رتبه 9 سپرده گذاری در کشور را داریم، یادآور شد: سقف تسهیلات در حوزه بانک ها با توجه به تورم موجود قابل توجه نیست و به کمک واحدعای تولیدی نمی آید از این رو نیاز داریم این سقف افزایش یابد.

این نماینده مجلس در ادامه یادآور شد: از طرفی گمرک استان تناسبی با افزایش واردات و صادرات موجود ندارد، با توجه به روند توسعه صنعتی و افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 هزار میلیارد تومان سپرده مردم البرز از استان خارج شده است

53 هزار میلیارد تومان سپرده مردم البرز از استان خارج شده است