مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-10سياسي

چهارمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در کردستان برگزار می شود


مسئول فضای مجازی بسیج استان کُردستان از برگزاری چهارمین مرحله استانی رویداد تولیدمحتوا دیجیتال بسیج در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مجتبی فرامرزی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار داشت: چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوا دیجیتال و انیمیشن، بازی های تلفن همراه و نرم افزار های تلفن همراه برگزار می شود و داوطلبین می توانند در قالب گروه های 3 تا 5 نفره، برای شرکت در هرکدام از این سه بخش، در سایت رویداد ثبت نام نمایند.

فرامرزی افزود: امسال در کنار رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال، اولین رویداد مردم پایه نیز برگزار می شود و عموم مردم می توانند در سه بخش کلیپ و ویدئو های موبایلی، پوستر و آثار گرافیکی و عکس و عکس نوشت آثار خود را ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: تیم های تخصصی علاقه مند به شرکت در این رویداد و همچنین ارسال آثار بخش مردمی می تواند برای ثبت نام به سایت Event.

bsjmajazi.

ir مراجعه کنند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کردستان با بیان اینکه شناسایی استعداد ها و ارتقای توانمندی های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال مردم استان از اهداف مورد نظر برگزاری این رویداد است، عنوان کرد: در حوزه تولید محتوای انقلابی و ارزشی، خلأ هایی وجود دارد که با شناسایی فعالان انقلابی این حوزه می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در کردستان برگزار می شود

چهارمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج در کردستان برگزار می شود