مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-10اقتصادي

سهم البرز از محل اخذ تسهیلات تبصره 18 متناسب با ظرفیت ها باشد


نایب رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: سهم البرز در اخذ تسهیلات از سرفصل های مختلف به ویژه تسهیلات تبصره 18 باید متناسب با ظرفیت های این استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یدالله مالمیر ظهر پنجشنبه در نشست وزیر امور اقتصادی و دارایی با فعالان بخش خصوصی البرز در محل سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی این استان بیان کرد: وزارت امور اقتصادی و دارایی یک ابر وزارتخانه است، در گذشته این مجموعه تحت عنوان وزارت دارایی وظایفی مشخص و البته محدود داشت اما در حال حاضر وزیر امور اقتصادی و دارایی مسئول بسیاری از شوراهای عالی و نهادهای مختلف است.

وی ادامه داد: امروز مشکلات و مسائل بسیاری از وزارت امور اقتصادی و دارایی مطالبه گری می شود که شاید به طور مستقیم به وظایف این مجموعه مربوط نباشد، اما از شخص وزیر انتظار داریم که هدایتگر تیم اقتصادی و هماهنگ کننده روابط اقتصادی با سایر بخش ها باشد.

نایب رییس اتاق بازرگانی البرز با توجه به جایگاه مسئولیتی وزیر امور اقتصادی و دارایی در ریاست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی کشور با طرح برخی مشکلات و مسائل پیش روی فعالان بخش خصوصی استان گفت: البرز در حوزه تولید اعم از بخش صنعت و کشاورزی دارای ظرفیتی قابل توجه است، از طرفی بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی فعال در این استان مستقر است که برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم البرز از محل اخذ تسهیلات تبصره 18 متناسب با ظرفیت ها باشد

سهم البرز از محل اخذ تسهیلات تبصره 18 متناسب با ظرفیت ها باشد