مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-10سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری بوده و کسانی که موجب برافراشته شدن ارزش های اسلامی و انقلابی باشد، - قابل تقدیر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در حسینیه شهید صیدولی ملکی نمکی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از خانواده شهید ملکی بابت برپایی حسینیه شهید که محل تجمع عموم مردم و خانواده شهدا و ایثارگران شده است، اظهار کرد: کسانی که موجب برافراشته شدن ارزش های اسلامی و انقلابی باشد، قابل تقدیر هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: حسینیه شهید مکان امنی است که اشخاص بواسطه ایمانشان به این مکان امن می آیند.

شکری گفت: مؤمن کسی است که آغوشش برای امنیت دادن به مردم باز است، چرا که مؤمن به واسطه ایمانش و نگاهی که به خدا، آخرت و صراط دارد فرد مورد اعتماد مردم است.

وی در خصوص آثاری که یک فرد مؤمن در جامعه از خود برجای می گذارد، عنوان کرد: مردم در پناه فرد مومن در امنیت مالی، جانی و آبرویی قرار می گیرند و شهدا نمونه بارز این افراد مؤمن هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه مؤمن برای دفاع از کیان وطن و مردم زبانش گویاست، گفت: همه کسانی که مجالس شهدا ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه است