مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-10سياسي

گفتمان مقاومت ملت ایران برگرفته از فرهنگ عاشورا است


امروز گفتمان مقاومت در جهان اسلام ،گفتمان تاریخ ساز و رهایی بخش تلقی می شود و موسسات مطالعات راهبردی غربی هم به آن توجه کرده اند.

- ایسنا/قم رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز گفتمان مقاومت در جهان اسلام ،گفتمان تاریخ ساز و رهایی بخش تلقی می شود و موسسات مطالعات راهبردی غربی هم به آن توجه کرده اند.

سردار غلامرضا سلیمانی امروز 19 آبان ماه در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه ملی تاب دفاع مقدس در مجتمع امام خمینی(ره) قم یکی از الزامات پیروزی یک ملت در رویارویی های پرچالش را روحیه مقاومت ذکر کرد و گفت:روحیه مقاومت ترجمان دیگری دارد، درست است ملت ما فرزند عاشوراست ولی با تمرکز بر روحیه مقاومت دیگر قرار نیست عاشورای 61 هجری قمری رقم بخورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همانطور که دفاع مقدس ملت بزرگ ایران برگرفته از تعالیم مکتب عاشورا بود از دل آن گفتمان مقاومت خلق شد.

در گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به این که در اولین سال قرن جدید قرار داریم فتوحات اسلامی در این قرن زیر چتر گفتمان مقاومت ایجاد می شود و این رویداد بزرگ فرهنگی و برگزاری این نمایشگاه پر محتوا، وجه برجسته، منبع جوشان و ترویج دهنده گفتمان انقلاب است.

سلیمانی اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه های مسوول در زمینه کتاب و به صورت مردم پایه نقشه راهی تدارک دیده ایم که طبق آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان مقاومت ملت ایران برگرفته از فرهنگ عاشورا است

گفتمان مقاومت ملت ایران برگرفته از فرهنگ عاشورا است