مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 13:422022-11-10سياسي

راه اندازی دستگاه «ریچ استاکر» در انبارهای عمومی شهر صنعتی البرز


دستگاه ریچ استاکر(دستگاه تخصصی جا به جایی کانتینر) در محل انبارهای عمومی و خدمات گمرک البرز قزوین راه اندازی و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان البرز، در مراسمی با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مدیرکل استاندارد استان قزوین،  مدیرکل گمرگ استان قزوین، فرماندار شهرستان البرز، اعضای اتاق بازرگانی، هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی البرز قزوین و دیگر مسئولان، دستگاه ریچ استاکر(دستگاه تخصصی جا به جایی کانتینر) راه اندازی و به بهره برداری رسید.

سعید سعیدی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهر صنعتی البرز در حاشیه مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس، دستگاه ریچ استاکر را دستگاه تخصصی در گمرکات و بنادر بزرگ برای جا به جایی کانتینر معرفی کرد و گفت: این دستگاه که برای جابه جایی کانتینر است، ضمن افزایش امنیت و سرعت، شرایط را برای بهره بردن حداکثری از فضای موجود از طریق طبقاتی کردن چیدمان کانتینرها را فراهم می آورد.

وی افزود: دستگاه به دلیل اینکه تخصصی است، گران است و چون گران است در خیلی جاها ریسک نمی کنند که این دستگاه را وارد و از آن استفاده کنند اما شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شهر صنعتی البرز قزوین این ریسک را کرده و دستگاه را به مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دستگاه «ریچ استاکر» در انبارهای عمومی شهر صنعتی البرز

راه اندازی دستگاه «ریچ استاکر» در انبارهای عمومی شهر صنعتی البرز