مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-10سياسي

دشمن در پی تضعیف لباس روحانیت است


اگر روحانیت بتواند خودش را با خدا و رسول الله صلی الله علیه و آله کاملاً آشنا کند و گفتار و رفتارش را منطبق بکند با گفتار و رفتار خدا، - ایسنا/قم  استاد حوزه علمیه گفت: اگر روحانیت بتواند خودش را با خدا و رسول الله صلی الله علیه و آله کاملاً آشنا کند و گفتار و رفتارش را منطبق بکند با گفتار و رفتار خدا، پیامبر و ائمه طاهرین علیهم السلام کار، قطعا اصلاح می شود و متأسفانه دشمن هم در پی تضعیف این لباس است.

آیت الله کریمی جهرمی امروز 19 آبان ماه در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت آیت الله سیدمحمدباقر موحد ابطحی با تقدیر و تشکّر از فعالیت های صورت گرفته، آن مرحوم را نمونه یک عالم عامل و محبوب بین مردم شمرد و با اشاره به حدیث شریفی از حضرت صادق علیه السلام که فرمودند: أغْدُ عَالِماً أَوْ مُتَعَلِّماً أَوْ أَحِبَّ أَهْلَ الْعِلْمِ وَ لَا تَکُنْ رَابِعاً فَتَهْلِکَ بِبُغْضِهِمْ.

به اهمیت علم و مقام عالم دین اشاره کرده و گفت: احتیاج امروز حوزه ها به آن دسته افرادی است که یا عالم باشند یا در حال کسب معارف اهل بیت علیهم السلام حرکت کنند تا بتوانند در زمان و مکان های مختلف راه صحیح را برای مردم بیان کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان برخی خاطرات خود از علمای سابق و نحوه ی زیست آنان با مردم در جامعه افزود: مشکل بزرگی که الان در جامعه پیدا شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در پی تضعیف لباس روحانیت است

دشمن در پی تضعیف لباس روحانیت است