مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-10اقتصادي

3000 هکتار سکونتگاه غیررسمی در آذربایجان غربی شناسایی شد


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از شناسایی سه هزار هکتار سکونتگاه غیررسمی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حمزه لو در این زمینه با تأکید بر اینکه افزایش کیفیت زندگی در مناطق کم برخوردار استان در اولویت برنامه های بازآفرینی شهری است، افزود: سه هزار و 628 هکتار سکونتگاه غیررسمی، 805 هکتار بافت تاریخی و 59 هکتار بافت شهری با پیشینه روستایی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه طرح های بازآفرینی شهری در مناطق مختلف استان به طور میانگین 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: مطالعات و طرح های توانمندسازی، اشتغالزایی و ارتقای فرهنگ عمومی ساکنان سکونتگاه های غیررسمی نیز در حال اجراست.

حمزه لو، با اشاره به اینکه طرح های بازآفرینی شهری در دو هزار و 490 هکتار بافت فرسوده اجرا شده است، گفت: در حال حاضر چهار پروژه احداث خدمات روبنایی شامل دو پروژه احداث مدرسه، یک پروژه ساخت خانه محله و یک پروژه ساخت زمین چمن مصنوعی در محلات هدف بازآفرینی شهری استان در دست اقدام است.

وی، با اشاره به اینکه امسال 25 پروژه برای بهسازی و آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری تعریف شده است، اضافه کرد: دو هزار تُن قیر به ارزش 220 میلیارد ریال به صورت رایگان برای بهسازی و آسفالت معابر این محلات در شهرهای مختلف تخصیص یافته و در اختیار شهرداری ها ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 هکتار سکونتگاه غیررسمی در آذربایجان غربی شناسایی شد

3000 هکتار سکونتگاه غیررسمی در آذربایجان غربی شناسایی شد