مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-10سياسي

سمنان آخرین استان کشور در شاخص ازدواج


استان سمنان در شاخص ازدواج ، با میانگین 5.

1 درصد متاسفانه آخرین استان کشور است و بی تردید یکی از بالاترین و جدی ترین بحران های ما ، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت : استان سمنان در شاخص ازدواج ، با میانگین 5.

1 درصد متاسفانه آخرین استان کشور است و بی تردید یکی از بالاترین و جدی ترین بحران های ما ، پیری جمعیت در این استان است سید محمد رضا هاشمی ، 19 آبان 1401 در جلسه که به میزبانی سالن یادگار امام استانداری و با حضور دکتر اکبری ، مشاور وزیر کشور در اصلاح ساختار جمعیت و سلامت عمومی و اختری ، مشاور وزیر و مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور برگزار شد با اشاره به دغدغه مندی رهبر معظم انقلاب به مقوله ی جوانی جمعیت و فرزند آوری اظهار کرد: بحث فرزندآوری و لزوم جوانی جمعیت، دغدغه ای برای نظام است که باید با اتخاذ تصمیمات مناسب برطرف شود.

وی اضافه کرد: حضور شخص رییس جمهور در قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت و استقرار این قرارگاه در وزارت کشور به معنای عزم جدی دولت بمنظور رفع این نگرانی است.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه یکی از بالاترین و جدی ترین بحران های ما در استان سمنان، پیری جمعیت است ، اضافه کرد: میزان فرزند آوری سال 1359 در استان سمنان 15 هزار و 390 فرزند است که این عدد در سال 1400 به 7000 نفر کاهش یافته است و متاسفانه در شاخص ازدواج نیز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان آخرین استان کشور در شاخص ازدواج

سمنان آخرین استان کشور در شاخص ازدواج