مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-10سياسي

منابع طبیعی موضوعی فرانسلی و فرامرزی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر ضرورت حفاظت از منابع طبیعی و منابع آبی، گفت: منابع طبیعی به طور قطع موضوعی فرانسلی و فرامرزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، اظهار کرد: از بین رفتن جنگل ها، بیابان زایی و بیابان زدایی در آلودگی هوا، کاهش آب و منابع آبی بسیار تأثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی، درختان و مراتع می تواند در قرن 21 به رفع بسیاری از معضلات جامعه کمک کند.

وی یادآور شد: از بین رفتن درختان و پوشش های گیاهی موجب آسیب زدن به طبیعت و منابع آبی از یک طرف و ایجاد برخی از بیماری ها مثل بیماری های قلبی و ریوی، استرس و حتی کمبود خواب می شود که بر این اساس یک اراده جدی به تاسی از فرامین خداوند متعال و ائمه باید در حفظ منابع خدادادی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: با حفاظت از منابع طبیعی می توان از کمبود آب، آلودگی هوا و حفظ بهداشت محیط رها شد بر این اساس منابع طبیعی را باید به عنوان امانت نسل های آینده حفاظت کنیم.

وی یادآور شد: جنگل ها در کنترل آب و هوا بارش باران و کاهش سیل نیز نقشه به سزایی دارند، پوشش و تراکم درختان جنگلی از تأثیر شدید نور خورشید می کاهد و از طرف دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی موضوعی فرانسلی و فرامرزی است

منابع طبیعی موضوعی فرانسلی و فرامرزی است