مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-10پزشكي

پوشش 40 درصدی خدمات طب سنتی در شبکه بهداشت و درمان تا پایان سال


مدیرکل طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از هدف گذاری پوشش 40 درصدی خدمات طب سنتی در شبکه بهداشت و درمان تا پایان سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، نفیسه حسینی یکتا ظهر امروز در آیین افتتاح سلامتکده و دپارتمان طب ایرانی ضمن قدردانی از اعضای هیات رییسه علوم پزشکی همدان در توجه جدی به حوزه طب ایرانی و راه اندازی دپارتمان و سلامتکده اظهار کرد: نظام سلامت بر اساس سیاست های کلی وزارت بهداشت، تولی گری حوزه طب ایرانی را بر دوش ما گذاشته و بر این اساس باید اقدامات این حوزه به سمت خدمات مورد تایید وزارت بهداشت و تسهیل دسترسی مردم باشد.

  وی بیان کرد: رویکرد ما ادغام خدمات طب ایرانی در نظام سلامت است که باید در امور پژوهشی، درمانی، بهداشتی و درمانی رقم بخورد که در این راستا سند ملی طب سنتی و گیاهان دارویی در سال 92 تدوین شد و وظایف متعددی را برای همه دستگاه ها رقم زده است.

  مدیرکل طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: با تاکید رییس جمهور این موضوع به ریاست معاون علمی و فناوری رییس جمهور و نایب رییس وزیر بهداشت تشکیل شده که بخش های عمده ای از این سند، مربوط به وزارت بهداشت است.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت در حوزه فرآورده های طبیعی و مجوزهای مورد نیاز آن، از هدف گذاری های سند چشم انداز 1404 جلوتر است اما در بخش اهداف و راهبرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 40 درصدی خدمات طب سنتی در شبکه بهداشت و درمان تا پایان سال

پوشش 40 درصدی خدمات طب سنتی در شبکه بهداشت و درمان تا پایان سال