مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-10سياسي

کسی که بعد از حادثه شاهچراغ، هنوز وارد خیابان می شود، معترض نیست


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز پس از 50 و چند روز از این قائله، صحنه روشن است؛ کسی که پس از حادثه شاهچراغ، حادثه اتوبان کرج-تهران و پس از این عملیات ها وارد خیابان می شود، - ایسنا/همدان معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: امروز پس از 50 و چند روز از این قائله، صحنه روشن است؛ کسی که پس از حادثه شاهچراغ، حادثه اتوبان کرج-تهران و پس از این عملیات ها وارد خیابان می شود، معترض نیست و نمی توان نام غافل را روی او گذاشت.

سلمان اسماعیلی پنجشنبه 19 آبان ماه در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در حوادث اخیر کشور، تکلیف ما با معاندان و با کسانی که به این خورشید درخشان خاک پاشیدند مشخص است، اظهار کرد: روی صحبت ما با افرادی است که غفلت کردند و فریب خوردند.

اسماعیلی ادامه داد: در اسناد و فایل های صوتی منتشر شده، این دشمنان به صراحت اعلام کردند که خیرخواه مردم ما نبودند و فقط به دنبال تجزیه و ویرانی ایران هستند.

وی با بیان اینکه دستگاه های انتظامی و امنیتی کشور تا به حال مماشات کردند و پس از این هم بنا بر خویشتن داری، مماشات و حفظ جان مردم است، گفت: همه ما فرزندان این کشور و از یک خانواده هستیم.

فرماندار ویژه ملایر مطرح کرد: اختلاف سلیقه فرهنگی یا اختلاف ذائقه اجتماعی، سیاسی در همه جای کشور وجود دارد اما همه یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که بعد از حادثه شاهچراغ، هنوز وارد خیابان می شود، معترض نیست

کسی که بعد از حادثه شاهچراغ، هنوز وارد خیابان می شود، معترض نیست