مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-10سياسي

رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی ساماندهی شد


رییس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی در دوران تحول و تعالی، ساماندهی شد، گفت: مدیری که در چارچوب قانون عمل کند، - ترسی از نظارت ندارد.

ذبیح الله خداییان، امروز پنج شنبه 19 آبان در نشست شورای اداری طبس به اقدامات سازمان بازرسی در حمایت از شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان در کارگروهی در سازمان بازرسی بررسی و نسبت به رفع آن ها کمک و پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، هدف از سفرهای استانی ریاست قوه قضاییه را شناسایی مشکلات و رفع آن ها عنوان کرد و به بیان نکاتی پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین پرداخت.

خداییان، عوامل دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی ایران را استقلال آن و پیشرفت های کشورمان در عرصه های مختلف، تصریح کرد: دشمنان دم از حقوق بشر می زنند ولی فجایعی که در افغانستان، عراق، سوریه و یمن به بار آوردند به خوبی نشان می دهد که فقط خودشان را بشر می دانند.

وی خطاب به مسئولان شهرستان طبس تاکید کرد که به حمایت از سرمایه گذاران واقعی توجه کنند، برنامه های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی را تشریح کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از تولید و به خصوص تولید دانش بنیان، گفت: با کمک قوه قضاییه از تعطیلی تعداد قابل توجهی از وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی ساماندهی شد

رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی ساماندهی شد