مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-10اجتماعي

1448 مدرسه آموزش از راه دور در کشور فعال است


مدیرکل مراکز آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: یک هزار و 448 مدرسه آموزش از راه دور در کشور فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس شاهملکی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان قطب های کشوری سازمان مدارس، مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش که با حضور استان های ایلام، کردستان، لرستان و همدان امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مدارسی که آموزش از راه دور را بر عهده دارند با هدف افزایش پوشش تحصیلی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به فعالیت مدارس که آموزش راه دور، افزود: فلسفه وجودی این مدارس با هدف افزایش عملکردی پوشش تحصیلی و نیز آموزش به دانش آموزان بازمانده از تحصیل بوده که عمده فعالیت آنها در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی انجام می گیرد.

مدیرکل مراکز آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی با هدف رفع مشکلات تحصیلی و در راستای تحقق سیاست دولت از طریق آموزش از راه دور در سطح وزارت خانه و استان ها تشکیل شده که در بستر فضای مجازی فعالیت خواهند داشت.

شاهملکی خاطرنشان کرد: به منظور کیفیت بخشی در آموزش از راه دور استفاده از سامانه های الکترونیکی است اما با توجه به اینکه در برخی مناطق کم برخوردار مانند روستا که دسترسی به امکانات اینترنتی ندارند برای جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1448 مدرسه آموزش از راه دور در کشور فعال است

1448 مدرسه آموزش از راه دور در کشور فعال است