مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-10بين الملل

پشت پرده حمله نمایشی آمریکا - اسراییل در مرز سوریه و عراق


یک روزنامه لبنانی با انتشار یادداشتی، انگیزه های اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی را از اجرای «نمایش» حمله پهپادی اخیر به یک کاروان سوخت ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انتشار خبر حمله پهپادی سه شنبه شب پیش به یک کاروان حامل سوخت در نزدیکی مرز عراق و سوریه، پس از ورود بخشی از این کاروان از طریق گذرگاه مرزی البوکمال - القائم به سوریه،  سیلی از اخبار ضد و نقیض و گمانه زنی ها درباره خسارات ناشی از آن به راه انداخت.

  در پی انتشار خبر شنیده شدن صدای دست کم چهار انفجار در نزدیکی مرز میان عراق و سوریه، در بامداد روز چهارشنبه، رسانه های عراقی، جزییاتی از آن فاش کردند.

جبار المعموری از رهبران کمیته هماهنگی شیعیان موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی)، اعلام کرد که دلیل این انفجار، هدف قرار گرفتن یک محموله کمک های ایران به لبنان در نزدیکی گذرگاه مرزی القائم بود.

  وی گفت: سه پهپاد اسراییلی محموله کمک های سوختی ایران به شود اما پس از عبور 8 تانکر از گذرگاه مرزی القائم و ورود به سوریه، در فاصله 200 متری مرز و در داخل خاک سوریه هدف قرار گرفتند و به همین دلیل سایر تانکرها همچنان در خاک عراق باقی ماندند.

  اما از دیگر سو، رسانه های معارض نظام سوریه اخبار ضد و نقیض دیگری را منتشر کردند و مدعی شدند که این کاروان، حامل اسلحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده حمله نمایشی آمریکا - اسراییل در مرز سوریه و عراق

پشت پرده حمله نمایشی آمریکا - اسراییل در مرز سوریه و عراق