مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-10حوادث

نجات 28 شهروند گرفتار محبوس در آتش سوزی آپارتمان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: حضور و اقدام به موقع ماموران آتش نشانی باعث نجات جان 28 نفر از ساکنان یک ساختمان چهار طبقه در شهرک خاتم الانبیاء کاشان شد.

- محمدعلی پیراسته در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی در شبانگاه چهارشنبه آتش سوزی واحد سوم طبقه همکف و گرفتارشدن تمام ساکنان طبقات دیگر را گزارش کرد.

وی افزود: ماموران آتش نشانی در قالب تیم های اطفاء حریق و امداد نجات ابتدا از ایستگاه شماره پنج شهدای آتش نشان واقع درمسکن مهر وارد عمل شده و سپس تیم های عملیاتی از ایستگاه های2 ،4 و 6 نیز به محل اعزام شده و اقدام های لازم در نجات گرفتاران در آتش را انجام دادند.

وی تصریح کرد: ماموران آتش نشانی، با مهار آتش سوزی، از گسترش آن به واحدهای دیگر آپارتمان جلوگیری کردند که باتوجه به گستردگی آتش سوزی علت آن قابل تشخیص دقیق نبوده و نیاز به بررسی کارشناسان کمیته علت یابی آتش سوزی و حادثه سازمان دارد .

پیراسته گفت: این حادثه منجر به مسموم شدن پنج نفر از ساکنان شد که دود ناشی از آتش سوزی را اسنتشاق کرده بودند که توسط عوامل اورژانس در محل اقدامات اولیه شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 28 شهروند گرفتار محبوس در آتش سوزی آپارتمان

نجات 28 شهروند گرفتار محبوس در آتش سوزی آپارتمان