مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-10اقتصادي

احیای شهرک صنعتی نساجی گیلان با حمایت بنیاد مستضعفان


استاندار گیلان، با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف اراضی بنیاد مستضعفان که در اختیار مردم و دستگاه هاست، گفت: صنعت نوغانداری و شهرک صنعتی نساجی گیلان با حمایت بنیاد مستضعفان احیا می شود.

- اسدالله عباسی در نشست بررسی مسائل اقتصادی گیلان که با حضور رییس بنیاد مستضعفان برگزار شد، با بیان اینکه گیلان در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، دریایی و گردشگری دارای ظرفیت های مستعدی به لحاظ توسعه اشتغال و اقتصاد است، اظهار کرد: گیلان به دلیل وجود خاک حاصلخیز، بهترین شرایط برای توسعه کشاورزی و همچنین به واسطه وجود بنادر و سواحل دارای ویژگی های خوبی به لحاظ توسعه اقتصادی در بخش آبزی پروری است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت های بالقوه بنیاد مستضعفان در گیلان گفت: برای تحقق این مهم باید ویژگی های بنیاد را در گیلان فعال کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به محدودیت های موجود در بخش اراضی کشاورزی در استان گفت: بخش اشتغال گیلان در بخش کشاورزی به همین دلیل فصلی شده است.

عباسی، گیلان را به دلیل شرایط ژئوپلیتیکی، برای تامین امنیت غذایی کشور مناسب دانست و افزود: بر اساس آمار، بخش اعظمی از نیازمندی های غذایی کشور در استان گیلان تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای شهرک صنعتی نساجی گیلان با حمایت بنیاد مستضعفان

احیای شهرک صنعتی نساجی گیلان با حمایت بنیاد مستضعفان