مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-10سياسي

در گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم/ تسریع در روند صدور اسناد علوی


رییس بنیاد مستضعفان با قدردانی از عملکرد جهادی نماینده عالی دولت در گیلان در یکسال گذشته گفت: در استان گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم و به این منظور اراضی بنیاد مستضعفان در گیلان برای احداث مسکن ملی در اختیار دولت قرار گرفته است.

- ایسنا/گیلان رییس بنیاد مستضعفان با قدردانی از عملکرد جهادی نماینده عالی دولت در گیلان در یکسال گذشته گفت: در استان گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم و به این منظور اراضی بنیاد مستضعفان در گیلان برای احداث مسکن ملی در اختیار دولت قرار گرفته است.

سید پرویز فتاح در نشست بررسی مسائل اقتصادی گیلان، با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در راستای شعار دولت به منظور احداث مسکن ملی بخشی از اراضی خود را در اختیار دولت قرار داده است، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در یک سال گذشته اراضی خود را در اختیار دولت قرار داده است تا بحث احداث مسکن ملی با سرعت انجام شود ولی نگران عدم تحقق این امر در برخی از استان ها هستیم.

وی با قدردانی از عملکرد جهادی نماینده عالی دولت در گیلان در یکسال گذشته گفت: در استان گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم و به این منظور اراضی بنیاد مستضعفان در گیلان برای احداث مسکن ملی در اختیار دولت قرار گرفته است لذا با توجه به شناختی که از استاندار دارم، یقینا بحث مسکن ملی در استان گیلان به بهترین نحو اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم/ تسریع در روند صدور اسناد علوی

در گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم/ تسریع در روند صدور اسناد علوی