مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:452022-11-10سياسي

فتنه 1401 تفاوت آشکاری به سایر فتنه ها دارد/ ضرورت روشنگری و بصیرت افزایی مسئولین


فتنه 1401 تفاوت آبه شکاری با فتنه های سال های قبل دارد و لزوم روشن گری و بصیرت افزایی در بین مردم بیش از پیش احساس می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد علی کیانی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد که ظهر امروز با حضور علی بهادری جهرمی دبیر هیات دولت  در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: فتنه 1401 تفاوت آشکاری با فتنه سال های قبل دارد و لزوم روشن گری و بصیرت افزایی در بین مردم بیش از پیش احساس می شود .

وی به ضرورت پاسخگویی مسئولان در این زمینه اشاره و ابراز کرد: این جریان چندلایه نیازمند اطلاعات جامع و کامل است و دانشگاه علوم پزشکی نیز برنامه های متعددی را جهت روشنگری برگزار کرده است .

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، افزود: بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب این جریان، جنگ ترکیبی تمام عیار است که در بخش بخش جریان فتنه به روشنی دیده می شود.

خاطر نشان می شود: توجه به زیر ساخت های لازم برای افزایش ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی، لزوم برخورد با هنجار شکنان، تغییر رویکرد دروس عمومی، پایین آمدن سطح امید در جوانان، لزوم روشنگری و بصیرت افزایی و حضور در بین دانشجویان، پیگیری گشت ارشاد مسئولین و مبارزه با مفاسد خرد و کلان اقتصادی مهم ترین مسائلی بود که در این نشست از سوی اساتید و اعضای ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 1401 تفاوت آشکاری به سایر فتنه ها دارد/ ضرورت روشنگری و بصیرت افزایی مسئولین

فتنه 1401 تفاوت آشکاری به سایر فتنه ها دارد/ ضرورت روشنگری و بصیرت افزایی مسئولین