مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-10سياسي

عملیات روانی دشمن با سوء استفاده از ضعف های ما رخ می دهد


دشمن ضعف های ما در داخل را شناسایی و بر روی آن یک جنگ روانی راه انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین محسنی اژه ای عصر پنج شنبه در جمع اقشار مختلف مردم اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی و مهم حکومت و همه انبیا و مصلحان ایجاد عدالت در بین جامعه و کوتاه شدن دست ظالم و متجاوز و مفسدین از جان و مال مردم است.

رییس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت فراهم کردن شرایط تعالی و ارتقا بشر بیان کرد: یکی بالاترین و والاترین عبادت ها خدمت به مردم است.

اولویت های کشور را شناسایی کنیم محسنی اژه ای با تأکید بر اینکه دولت و مردم در کنار هم باید اولویت های کشور را شناسایی و در راستای رفع آن گام بردارند، گفت: دیروز امام (ره) و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی همه همت و تلاش خود را برای خدمت به اسلام و مردم گذاشته اند و ما نیز باید در همین مسیر قدم برداریم.

وی ادامه داد: قصد و تصمیم ما بر این است که نه فقط در عرصه اقتصادی بلکه در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و… با ریشه های فساد و تبعیض برخورد کنیم و نگذاریم کسی از جایگاه قدرت و ثروت و با فریب و نیرنگ به مردم ما ظلم و ستمی را روا دارد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به اینکه با کمک مردم به سمت شفاف سازی حرکت خواهیم کرد، گفت: امروز یکی از مسائل مهم برای جامعه ما تبیین حقایق، شناخت ضعف ها و اقدام برای رفع این ضعف ها اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات روانی دشمن با سوء استفاده از ضعف های ما رخ می دهد

عملیات روانی دشمن با سوء استفاده از ضعف های ما رخ می دهد