مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 17:552022-11-10اقتصادي

20 درصد واحدهای تولیدی مجهز به سوخت جایگزین شده اند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تاکنون 20 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اردبیل مجهز به سوخت جایگزین در مواقع اضطراری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی عصر پنجشنبه در جلسه هماهنگی تأمین سوخت واحدهای تولیدی در زمستان اظهار کرد: با توجه به اینکه استان اردبیل در انتهای خطوط انتقال گاز قرار گرفته و احتمال افت فشاز گاز در فصل سرما وجود دارد، ما واحدهای صنعتی و حتی کشاورزی را موظف کردیم تا با دقت و حساسیت واحدهای خود را مجهز به سوخت جایگزین کنند.

وی تصریح کرد: با معرفی این واحدها به شرکت نفت، به مدت 15 روز ذخیره نفت گاز یا نفت کوره برای آنها تأمین می شود تا در فعالیت زمستانی خود دچار مشکل نشوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با هماهنگی شرکت گاز و فرآورده های نفتی دغدغه صنعتگران و تولیدکنندگان در تأمین سوخت مورد نیاز رفع شده و از هم اکنون برای فصل زمستان و سرما تدابیر لازم اندیشیده شده است.

صادقی افزود: در کنار واحدهای صنعتی که باید به سوخت جایگزین مجهز شوند، اکثر نانوایی های اردبیل نیز به سیستم دوگانه سوز مجهز شدند تا امکان ارائه خدمات در صورت قطع گاز برای آنها فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد واحدهای تولیدی مجهز به سوخت جایگزین شده اند

20 درصد واحدهای تولیدی مجهز به سوخت جایگزین شده اند