مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 18:202022-11-10اقتصادي

افتتاح 4 طرح کشاورزی و صنعتی در رزن


در سفر امروز استاندار همدان به شهرستان رزن با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی چهار طرح کشاورزی و صنعتی شامل طرح سردخانه بالای صفر درجه، - طرح گلخانه ای، طرح تولید قطعات سیمانی و تولید مواد شوینده در این شهرستان به افتتاح و بهره برداری رسید.

افتتاح سردخانه بالای صفر درجه دورنیان رزن فرماندار رزن در حاشیه افتتاح سردخانه بالای صفر درجه شیخلر در روستای دورنیان رزن اظهار کرد: این سردخانه ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی مربوط به سرمایه گذار بخش خصوصی به مساحت 2443 مترمربع بوده که ظرفیت 3000 تن ذخیره سازی سالیانه را دارد.

اصغر غفاری آثار کل هزینه اجرای این طرح را اعتباری افزون بر 155 هزار میلیون ریال برشمرد و گفت: از این میزان اعتبار هزینه شده 25 هزار میلیون ریال تسهیلات دولتی از محل تسهیلات اشتغال روستایی و 130 هزار میلیون ریال آورده متقاضی طرح بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح فوق برای 16 نفر اشتغال مستقیم به همراه خواهد داشت.

افتتاح شرکت تولیدی قطعات سیمانی پرگاس بتن فرماندار رزن در افتتاح شرکت تولیدی قطعات سیمانی پرگاس بتن در شهرک صنعتی رزن نیز به عنوان یکی دیگر از طرح های افتتاح و بهره برداری شده امروز در سفر استاندار همدان به این شهرستان گفت: ظرفیت تولید سالیانه این طرح 16 هزار تن بوده که راه اندازی طرح فوق با صرف هزینه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 طرح کشاورزی و صنعتی در رزن

افتتاح 4 طرح کشاورزی و صنعتی در رزن