مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-10ورزشي

اختتامیه سومین دوره المپیاد ورزشی قرچک برگزار شد


مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک با حضور مسؤوولان شهرستانی در سالن هفت تیر این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک ظهر امروز با حضور فاتحی نژاد فرماندار، خرمی شریف شهردار و سایر مسؤولان و ورزشکاران با تقدیر از نفرات برتر رشته های مختلف ورزشی در سالن هفت تیر برگزار شد.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار قرچک در این مراسم یکی از ملاک های توسعه یافتگی هر جامعه را سلامتی عنوان کرد و افزود: سلامتی جامعه ارتباط تنگاتنگی با ورزش دارد و آنچه که امروزه جامعه انسانی را هر روز مورد تهدید قرار می دهد بی تحرکی و سستی است.

وی گفت: در مقابله این تهدیدات باید خانواده ها به ورزش کردن ترغیب شوند و با ایجاد بسترهای لازم در محیطی امن و آرام در کنار هم به فعالیت های ورزشی بپردازند.

فرماندار قرچک برگزاری رویدادهایی مثل المپیادهای ورزشی شهرداری را اتفاقی شایسته دانست و بیان کرد: حضور بیش از 3 هزار شرکت کننده فرصت خوبی برای مشارکت والدین و خانواده ها در این مسابقات و برنامه های آن است.

  محسن خرمی شریف شهردار قرچک در ادامه این مراسم، اظهار کرد: سلامتی یکی از ابعاد گسترده ورزش است و سومین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک با نام جام خلیج فارس با حضور بیش از 3 هزار شرکت کننده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سومین دوره المپیاد ورزشی قرچک برگزار شد

اختتامیه سومین دوره المپیاد ورزشی قرچک برگزار شد