مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-10سياسي

اصل روایت اول عامل تاثیرگذار در جنگ رسانه ای امروز است


خبرنگار و تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت روایت اول در بحرانها و موج سواری رسانه های معاند در صورت تعلل رسانه های داخلی در زمینه اطلاعرسانی، - گفت: دوران کنونی زمان همه چیز گفتن آن هم به صورت شفاف و صحیح است.

حسن شمشادی در نشست روشنگری که به همت بسیج رسانه استان یزد و با موضوع تحلیل مسائل سیاسی و حوادث اخیر در محل سالن آمفی تئاتر کانون بسیج خیابان مهدی شهر یزد برگزار شد، گفت: امروز با خیل مردمی روبرو هستیم که با انبوهی از اطلاعات مواجه اند ولی این اقیانوس اطلاعات تنها یک بند انگشت عمر دارد و دانش عمیقی در مورد این اطلاعات یا اصلاً وجود ندارد یا بسیار اندک است.

وی با اشاره به تاثیر جنگ روایت ها، اظهار کرد: در عرصه رسانه، آن کسی که روایت اول را ارائه کند، عرصه را از آن خود کرده و آن را می رباید.

وی به فعالیت 150 کانال فارسی زبان بیگانه برای براندازی نظام در کشورمان با بیان روایتهایی به اطلاح بی طرفانه اشاره کرد و گفت: این رسانه ها وقتی روایت اول را نقل می کنند در ادامه با ایجاد موجی از روایتها مطابق با سیاستشان بر این موج سوار می شوند و هر اطلاعات غلطی را به جامعه هدف تزریق می کنند.

شمشادی به اتفاقات اخیر در کشورمان نیز اشاره و بیان کرد: در چند روز اول رسانه های کشورمان در سکوت مطلق حضور داشتند ولی رسانه های فارسی زبان معان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل روایت اول عامل تاثیرگذار در جنگ رسانه ای امروز است

اصل روایت اول عامل تاثیرگذار در جنگ رسانه ای امروز است