مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:402022-11-10سياسي

توجه ویژه به اشتغال مولد و کسب درآمد در زندان های سمنان


توجه ویژه به اشتغال مولد و کسب درآمد برای زندانیان در زندان های این استان نتیجه ارزشمندی دارد و زمینه ساز حفظ حریم خانواده ها به واسطه تأمین اقتصادی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان عصر امروز در دیدار با مدیرکل و رؤسای زندان های استان سمنان ضمن تقدیر از تلاش های زندانبانان، گفت: یکی از وظایف اصلی سازمان زندان ها اجرای مجازات حبس است که هدف اصلی آن اصلاح جامعه مجرمان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه وظیفه تربیت و اصلاح در جامعه برعهده معلمان است، افزود: ما معلم را به واسطه کار تربیتی در خور سپاس و تقدیر می دانیم؛ زندانبانی نیز به دلیل اصلاح بخشی از جامعه قابل تقدیر است که اقدام اصلاحی و تربیتی را همچون معلمان انجام می دهد.

رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه کار دشوار زندانبانی اجر معنوی زیادی دارد، عنوان کرد: اگر خروجی کار زندانبانی کار اصلاحی و تربیتی باشد، طبق فرموده حضرت رسول (ص) سبب نشر فضائل و خوبی ها نیز خواهد شد و هیچ گاه کسی که وظیفه اش هدایت گری است، با سایر شغل ها مقایسه نخواهد شد.

عبداللهی با اشاره به اینکی مجرمی که تحویل زندان می شود، از همه جا بریده و طرد شده است، تصریح کرد: مجرم با توجه به اتفاقاتی که برایش رخ داده است، دیگر روحیه و انگیزه ای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به اشتغال مولد و کسب درآمد در زندان های سمنان

توجه ویژه به اشتغال مولد و کسب درآمد در زندان های سمنان