مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:502022-11-10سياسي

انتخاب مفاخر یزد باید مبنای علمی و مستحکمی داشته باشد


استاندار یزد با تاکید بر اینکه انتخاب مفاخر باید به گونه ای باشد که مورد قبول و پذیرش جامعه نیز قرار گیرد، گفت: انتخاب مفاخر باید مبنای علمی و مستحکمی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی، روز پنجشنبه در نشست انجمن مفاخر استان یزد که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، با بیان اینکه اصل تجلیل، تکریم و معرفی مفاخر کار ارزشمند فرهنگی و الگوساز و هویت ساز است، اظهار داشت: کار در این حوزه دشوار است و اگر بدون مبنا به معرفی مفاخر بپردازیم، ممکن است جامعه پذیرش آن را نداشته باشد بنابراین انتخاب مفاخر باید مبنای علمی مستحکم داشته باشد.

مهران فاطمی عنوان کرد: در استان یزد چهره های شاخص و برجسته از گذشته های دور تاکنون وجود داشته که برخی از آنها نامدار و برخی از آنها گمنام هستند.

وی افزود: در علمای حال حاضر آیت الله محمدحسین فلاح زاده را با 150 تألیف داریم اما کمتر کسی ایشان را با این سطح علمی می شناسد اما برخی چهره ها به قدری معرفی شده و شاخص هستند که همه آنها را می شناسند.

فاطمی ادامه داد: به نظر می رسد باید کار برنامه ریزی شده، علمی و کاملی در زمینه معرفی چهره شاخص استان یزد انجام شود و تمامی ابعاد در این معرفی مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مفاخر یزد باید مبنای علمی و مستحکمی داشته باشد

انتخاب مفاخر یزد باید مبنای علمی و مستحکمی داشته باشد