مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-10سياسي

دستگاه قضایی برای کاهش پرونده های قضایی از نخبگان دانشگاهی و حوزوی استفاده کند


نماینده اساتید دانشگاه خراسان جنوبی گفت: دستگاه قضایی برای کاهش پرونده های قضایی و جرم در جامعه از نخبگان دانشگاهی و حوزوی استفاده کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده اساتید دانشگاه خراسان جنوبی گفت: دستگاه قضایی برای کاهش پرونده های قضایی و جرم در جامعه از نخبگان دانشگاهی و حوزوی استفاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه ای، عصر امروز پنج شنبه 19 آبان در سفر یک روزه خود به خراسان جنوبی با اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شاهد و ایثارگر استان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا رخشانی، نماینده جانبازان، آزادگان و خانواده شهدای خراسان جنوبی در این نشست با اشاره به برخی از مشکلات ایثارگران و لزوم شنیدن شدن اعتراض آنان، تأکید کرد: اما اجازه موج سواری بر اعتراضات را نمی دهیم، اما اگر برخی از این اعتراض ها هدایت نشود معاندین از ان سوء استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امید ما به همت دستگاه قضایی است که در کنار رأفت اسلامی در برخورد با اغتشاشگران مماشاتی نباشد، تصریح کرد: در جنگ نابرابر و تحمیلی هشت ساله عده ای سلامتی، جان و لحظات شیرین زندگی را دادند و برگشتند اخیرا بحث غرامت جنگی دوران اسارت مطرح شده است و هیچ مسئولی تاکنون با شفافیت این مسئله را مطرح نکرده است که آیا اخذ غرامت جنگی به نتیجه می رسد؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی برای کاهش پرونده های قضایی از نخبگان دانشگاهی و حوزوی استفاده کند

دستگاه قضایی برای کاهش پرونده های قضایی از نخبگان دانشگاهی و حوزوی استفاده کند