مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-10سياسي

واکنش فاضل میبدی به سخنان جنجالی یک نماینده


محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به سخنان حسین جلالی نماینده اصفهان گفته امروز این حمایت ها از حرف دشمنان بدتر و ضربه سنگین تری است.

- فاضل میبدی: حمایت بد از ضربه دشمنان سنگین تر است سایز متنالف الف560 رویداد 24، حفظ نظام از اوجب واجبات است حتی از حفظ جان امام زمان (عج) هم مقدم تر است.

این سخنان عجیب را حسین جلالی نماینده رفسنجان در مجلس مطرح کرده است که البته انتقادات زیادی هم به همراه داشت که طبق کدام حدیث و آیه، حفظ نظام تا این اندازه اهمیت دارد و اساسا چه کسی به این افراد اجازه داده اند که اعتقادات مردم را ابزار و وسیله ای برای حفظ نظام کنند؟ حجت الاسلام محمدتقی فاضل میبدی به همین سوال پاسخ داده است.

او می گوید: ای کاش شورای محترم نگهبان که نظارت استصوابی را در مورد مسائل سیاسی جدی گرفته، درباره مسائل علمی هم جدی می گرفت.

آن فردی که در لباس روحانیت چنین حرفی را می زند، نشان می دهد نه روحانیت را شناخته نه نظام را زیرا اعتقادات مردم را فدای نظام سیاسی کردن، بزرگترین خطاست.

فاضل میبدی در تحلیل دیدگاهش می گوید: فرق امام علی (ع) با معاویه در این بود که معاویه می گفت اخلاق باید به دنبال سیاست باشد اما امام علی می فرمود که سیاست باید به دنبال اخلاق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فاضل میبدی به سخنان جنجالی یک نماینده

واکنش فاضل میبدی به سخنان جنجالی یک نماینده