مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 21:052022-11-10اقتصادي

ارائه 170 میلیارد ریال خدمت توسط هلال احمر در طرح ملی«نذر آب 5»


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح «نذر آب 5» تا پایان آبانماه سال جاری گفت: تاکنون ارزش ریالی خدمات ارائه شده در قالب طرح ملی «نذر آب 5» در کشور بیش از 170 میلیارد ریال بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، وحید سلیمی در آیین افتتاح طرح نذر آب 5 در روستای خلیفه قشلاق  شهرستان خدابنده استان زنجان اظهار کرد: امسال برای پنجمین سال متوالی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده است.

رییس سازمان داوطلبان  جمعیت  هلال احمر افزود: در سال های گذشته در چهار استان جنوبی کشور طرح نذر آب 5 اجرا شد که با توجه به گستردگی تنش آبی و تقارن امسال با 100 سالگی تاسیس جمعیت هلال احمر، این طرح در 100 روستا در همه استان های کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح در استان زنجان در دو روستای قره ولی و خلیفه قشلاق شهرستان خدابنده اجرا می شود، ادامه  داد: تاکنون آبرسانی به 83 روستای کشور در قالب طرح ملی نذر آب 5 اجرا شده است.

سلیمی افزود: در روستاهای قره ولی و خلیفه قشلاق  شهرستان خدابنده دستگاه های تصفیه آب  با ظرفیت تصفیه 10 هزار لیتر آب آشامیدنی در شبانه روز نصب شد.

رییس سازمان داوطلبان  جمعیت  هلال احمر ادامه داد: با استفاده از ظرفیت اهالی این روستاها 5 هزار و 300 متر لوله کشی آب آشامید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 170 میلیارد ریال خدمت توسط هلال احمر در طرح ملی«نذر آب 5»

ارائه 170 میلیارد ریال خدمت توسط هلال احمر در طرح ملی«نذر آب 5»