مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 22:152022-11-10سياسي

احزاب و گروه های مخالف سیاست ها و نظام حاکم بحرین انتخابات این کشور را تحریم کردند


مدیر حوزه های علمیه بحرینی های مقیم قم از تحریم انتخابات بحرین توسط احزاب و گروه های مخالف سیاست ها و نظام حاکم بحرین خبرداد.

- ایسنا/قم مدیر حوزه های علمیه بحرینی های مقیم قم از تحریم انتخابات بحرین توسط احزاب و گروه های مخالف سیاست ها و نظام حاکم بحرین خبرداد.

شیخ عبدالله دقاق، مدیر حوزه های علمیه بحرینی های مقیم قم، 19 آبان در کنفرانس خبری که با حضور احزاب و گروه های مخالف سیاست ها و نظام حاکم بحرین و با موضوع اجماع همه گروه های معارض برای تحریم انتخابات برگزار شد، عنوان کرد: بیشتر مردم بحرین از تحریم انتخابات صحبت می کنند در حالی که حکومت سعی در برپایی آن می کند.

وی در رابطه با فواید این تحریم گفت: این تحریم مردم بحرین تعیین کننده است چه نتیجه آن مثبت باشد چه منفی؛ زیرا که نظام بحرین سعی در القای دموکراسی بودن حکومت دارد اما این تحریم اهمیت و مشروعیت آن را زیر سوال می برد و به جهانیان نشان می دهد که بر اساس دموکراسی و رای مردم برگزار نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بابیان اینکه این تحریم نتیجه مثبتی را در پی دارد زیرا مشروعیت حکومت را زیر سوال می برد، ادامه داد: اساس دعوت و دیدار پاپ بر این اساس بود که جلوه ای نیکو و روی خوشی از حکومت به جهانیان ارائه کند که این تحریم انتخابات باعث از بین بردن این تلاش حکومت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب و گروه های مخالف سیاست ها و نظام حاکم بحرین انتخابات این کشور را تحریم کردند

احزاب و گروه های مخالف سیاست ها و نظام حاکم بحرین انتخابات این کشور را تحریم کردند