مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 22:302022-11-10سياسي

سهم اندک خراسان جنوبی از بودجه فرهنگی/شیعه و سنی اسلام امریکایی را نفی می کنند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با انتقاد از سهم کم بودجه فرهنگی در استان، گفت: خواستاریم اعتبارات محرومیت زدایی فرهنگی در بودجه 1402 مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی فرخنده پنج شنبه شب در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به سابقه فرهنگی این استان بیان کرد: خراسان جنوبی با داشتن دو هزار و 43 مسجد، 700 کانون فرهنگ و هنری و 250 مؤسسه قرآنی در عرصه فرهنگ می درخشد.

وی با بیان اینکه این استان در میان طلایه داران علم و ادب ایران، زادگاه بزرگانی مانند پروفسور معتمد نژاد، پروفسور گنجی و شکوهی است، اظهار کرد: دین باوری و دین مداری از ویژگی های بارز مردم سخت کوش این استان بوده و اینجا مردم اهل استقامت هستند.

فرخنده بیان کرد: وجود بناهای تاریخی شامل چهار اثر ثبت جهانی، اصالت و قدمت بالای فرهنگ و تمدن این استان را می رساند.

وی با بیان اینکه اهالی سخت کوش خراسان جنوبی دارای شور و شعور هستند که این ویژگی ها در صحن های مختلف انتخاباتی و صحنه های حماسی ثابت شده است، گفت: ستیزی طبس، فعال سازی شورای فرهنگ عمومی از جمله اقدامات انجام شده است.

فرخنده ادامه داد: تخصیص اعتبار برای تدوین برش استانی نقشه مهندسی کشور، تبیین و ابلاغ طرح جامع جهاد تبیین، فعال سازی کارگروه های تخصصی و هم افزایی دستگاه های فرهنگی خرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اندک خراسان جنوبی از بودجه فرهنگی/شیعه و سنی اسلام امریکایی را نفی می کنند

سهم اندک خراسان جنوبی از بودجه فرهنگی/شیعه و سنی اسلام امریکایی را نفی می کنند