مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-10سياسي

اجرای طرح های محرومیت زدایی در یکی از شهرستان های گیلان


رییس بنیاد مستضعفان کشور از اجرای طرح های محرومیت زدایی به صورت پایلوت در یکی از شهرستان های استان گیلان توسط این نهاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز فتاح عصر پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره وجود همدلی و هم صدایی در میان مسئولان اظهار کرد: این نشان دهنده مدیریت جهادی استاندار گیلان است.

فتاح یکی از اهداف بنیاد مستضعفان را محرومیت زدایی در کشور دانست و گفت: تصمیماتی که در استان گیلان گرفته می شود به نفع مردم است و در همین خصوص و در راستای رفع محرومیت ، یک شهرستان به صورت پایلوت و با نظر استاندار برای محرومیت زدایی انتخاب می شود.

وی با اشاره به اقدامات قابل توجه در استان گیلان و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: در خصوص مسکن محرومین و اجرای صحیح طرح نهضت ملی تصمیمات بسیار خوبی در استان گیلان اتخاذ شده که در دراز مدت بسیار تأثیر گذار است.

لزوم ورود بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه های استان گیلان رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این جلسه، اظهار کرد: رییس بنیاد مستضعفان دو تیم را مأمور انجام برنامه ها و مصوبات بنیاد مستضعفان در استان گیلان کنند زیرا مردم از نهادهای انقلابی انتظار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های محرومیت زدایی در یکی از شهرستان های گیلان

اجرای طرح های محرومیت زدایی در یکی از شهرستان های گیلان