مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 23:502022-11-10اقتصادي

سیاست اقتصادی دولت، مدیریت با ثبات ارز است


سیاست اقتصادی دولت فعلی در این راستا است که از تمام توان خود را برای مدیریت با ثبات ارز استفاده کند.

- ایسنا/قزوین وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: سیاست اقتصادی دولت فعلی در این راستا است که از تمام توان خود را برای مدیریت با ثبات ارز استفاده کند.

سید احسان خاندوزی در جلسه شورای اداری استان قزوین که شامگاه پنجشنبه 19 آبان 1401 برگزار شد، اظهار کرد: موضوع اخذ مالیات هوشمند یکی از دستورهای جدی وزارت اقتصاد و امور دارایی است و اکنون مالیات هوشمند برای جلوگیری از فساد در دستور کار جدی است تا به سمت اخذ مالیات شفاف و هوشمند پیش برویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حوزه توزیع مالیات به دنبال توزیع متوازن هستیم تا توزیع مالیات به صورت عدالت سرزمینی در نقاط مختلف کشور انجام شود که تا کنون نیز این طرح به صورت موفق انجام شده است.

وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: سیاست اقتصادی دولت فعلی در این راستا است که از تمام توان خود را برای مدیریت با ثبات ارز استفاده کند.

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم در ابتدای فعالیت خود در خزانه با مشکل جدی روبه رو شد اما رونق اقتصادی را اولویت کشور دانست و کسری بودجه در اولویت های بعدی قرار دارد تا کسری بودجه با فشار به فعالان اقتصادی جبران نشود زیرا این فعالان در نبرد اقتصادی، رزمنده میدان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست اقتصادی دولت، مدیریت با ثبات ارز است

سیاست اقتصادی دولت، مدیریت با ثبات ارز است