مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 00:002022-11-10سياسي

107 روستای خدابنده مشکل آب دارد/جدی بودن مشکل آب در 40 روستای خدابنده


فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه 107 روستای این شهرستان مشکل تامین آب آشامیدنی دارد و در 40 روستا نیز شدت این مسئله بالاست، گفت: دستگاه های اجرایی از جمله جمعیت هلال احمر به این مشکلات توجه کرده و درصدد حل این مشکل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد تاراسی، فرماندار شهرستان خدابنده در آیین افتتاح طرح ملی نذر آب 5 در روستاهای قره ولی و خلیفه قشلاق شهرستان خدابنده اظهار کرد: پروژه های عمرانی و آبادانی در شهرستان با حضور مسؤولان کشوری و استانی جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

فرماندار شهرستان خدابنده افزود: با توجه به اینکه در 107 روستای این شهرستان مشکل تامین آب آشامیدنی وجود دارد و در 40 روستا نیز شدت این مسئله بالاست، دستگاه های اجرایی از جمله جمعیت هلال احمر به این مشکلات توجه کرده و درصدد حل این مشکل هستند.

وی تصریح کرد: همه روستاهای این شهرستان تولید کننده هستند و در تامین امنیت غذایی نقش مهمی را ایفا می کنند که امید داریم برای آنان خدمات موثری را ارائه دهیم.

تاراسی به کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان زنجان اشاره کرد و گفت: این مجموعه اقدامات قابل توجهی را در زمینه خدمات فوق تخصص ارتوپد، متخصص داخلی، متخصص اطفال، دندانپزشکی، زنان و زایمان، پزشک عمومی، کارشناسان بینایی سنجی، بهداشت محیط و تغذیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

107 روستای خدابنده مشکل آب دارد/جدی بودن مشکل آب در 40 روستای خدابنده

107 روستای خدابنده مشکل آب دارد/جدی بودن مشکل آب در 40 روستای خدابنده