مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 00:502022-11-10سياسي

روایت زندگی سردار گیلانی از چالوس تا رقابیه


سردار شهید حسین عالمی، فرمانده پادگان المهدی چالوس در تاریخ دوم فروردین سال 1361 پس از رشادت های فراوان در عملیات فتح المبین در منطقه رقابیه اهواز به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار شهید حسین عالمی در تاریخ یکم آذر ماه سال 1344 در دهستان بلسبنه بخش کوچصفهان در نزد مرحوم آیت الله رودباری می رفت و درس طلبگی می خواند.

او در اوقات فراغت خویش ضمن کمک در کار کشاورزی و دامپروری به خانواده به یاری مردم نیازمند و مستضعف و محروم می رفت و در کمک کردن به آنها هیچ موقع دریغ نمی کرد.

شهید عالمی علافه فروانی به یادگیری قرآن داشت و قبل از پیروزی انقلاب با شرکت در کلاس های قرآن خانگی، جهت فراگیری مطالب قرآنی تلاش فراوانی می کرد.

از اوایل دوران کودکی نماز می خواند و روزه می‎ گرفت و نسبت به انجام این گونه عبادت ها هیچگونه کوتاهی را روا نمی دانست،  در روزهایی که هنوز نسیم دلنواز آمدن حضرت امام (ره) درحال وزیدن بود هیچگاه سنگر مسجد و مکتب را ترک نمکرد.

 با شروع تحرکات انقلابی ملت ایران به خیل عاشقان اسلام و قرآن پیوست و با شرکت در تظاهرات و راهپیمایی ها و پخش اعلامیه و پوستر و نوار تلاش خود را جهت پیروزی انقلاب به کار برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زندگی سردار گیلانی از چالوس تا رقابیه

روایت زندگی سردار گیلانی از چالوس تا رقابیه