مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 01:152022-11-10ورزشي

موضع ویژه برنامه جام جهانی شبکه ورزش در قبال بازیکنان قدیمی تیم ملی


تهیه کننده ویژه برنامه «جام 22» با اشاره به اهمیت حضور ایران در این دوره از جام جهانی و بازتاب مناسب آن توسط رسانه های داخلی، به پرسش هایی درباره موضع این برنامه در قبال برخی فوتبالیست ها در پی حوادث اخیر و بازگشت برخی مجریان و گزارشگران کنارگذاشته صداوسیما .

- تهیه کننده ویژه برنامه جام 22 با اشاره به اهمیت حضور ایران در این دوره از جام جهانی و بازتاب مناسب آن توسط رسانه های داخلی، به پرسش هایی درباره موضع این برنامه در قبال برخی فوتبالیست ها در پی حوادث اخیر و بازگشت برخی مجریان و گزارشگران کنارگذاشته صداوسیما همزمان با این رویداد، پاسخ داد.

پوریا ملک آبادی ـ تهیه کننده ویژه برنامه شبکه ورزش در جام جهانی 2022 ـ در گفت وگویی با ایسنا، از پخش هرشبی این برنامه همزمان با نزدیک شدن به جام جهانی خبر داد.

باید چهره های جدید گزارشگری را معرفی کنیم این تهیه کننده در پاسخ به پرسشی درباره بازگشت برخی مجریان و گزارشگرانی که در این سالها ممنوعیت کار داشته اند در فرصت جام جهانی، با توجه به تاکید رییس صداوسیما بر استفاده از تمام استعدادها، با اعتقاد بر اینکه خوب بود که همه مجریان حضور داشته باشند، در عین حال اظهار کرد: درباره مجریان و گزارشگرانی مانند آقای عادل فردوسی پور، آقایان جبلی و فروغی باید تصمیم بگیرند؛ البته آقای فردوسی پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع ویژه برنامه جام جهانی شبکه ورزش در قبال بازیکنان قدیمی تیم ملی

موضع ویژه برنامه جام جهانی شبکه ورزش در قبال بازیکنان قدیمی تیم ملی