مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 07:152022-11-11سياسي

تامین دلیل یکی از بهترین راهکارها برای اثبات مدعا


محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در مورد نحوه استناد به دلیل یک دعوا در دادگاه اظهار کرد: عمدتا برای استناد به دلایل یکی از نگرانی های شهروندان این است که این دلیلی که من دارم در دادگاه چطور باید ارائه .

- وکیل پایه یک دادگستری در مورد بررسی مسئله حقوقی تامین دلیل و کاربرد آن در اثبات دعوا به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو توضیح داد: اگر سازنده ملکی به تعداتش عمل نکند از طریق تامین دلیل می شود اثبات کرد که آن فرد تعهدش را انجام نداده است.

محمد مهاجری، وکیل پایه یک دادگستری، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، در مورد نحوه استناد به دلیل یک دعوا در دادگاه اظهار کرد: عمدتا برای استناد به دلایل یکی از نگرانی های شهروندان این است که این دلیلی که من دارم در دادگاه چطور باید ارائه کنم و آیا این دلیل باقی خواهد ماند یا از بین خواهد رفت؟ گاهی طرف مقابل اقداماتی انجام خواهد داد که ممکن است این دلیل از بین برود یا بخاطر اینکه ممکن است تا زمان دادگاه ما سه ماه یا پنج ماه فاصله باشد و در این فاصله شرایطی که ما می خواهیم به آن استناد کنید تغییراتی کرده باشد.

یکی از نمونه های خیلی رایجی که می توان مثال زد بحث تصادف یا آسیب رسیدن به اموال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین دلیل یکی از بهترین راهکارها برای اثبات مدعا

تامین دلیل یکی از بهترین راهکارها برای اثبات مدعا