مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-11اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه عمرانی در شیراز


طی مراسمی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، 29 پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و زیست محیطی شهرداری این کلانشهر با اعتبار 1950 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

-   شیب شکن چمران، فاز یک بهسازی باغ ملی، تکمیل دیوار سنگی رودخانه خشک، پیاده رو سازی، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت، جابجایی شبکه برق، روکش آسفالت، فاز 2 بهسازی و بازآفرینی خیابان ناصر خسرو، فاز یک کف فرش، مرمت و زیباسازی گذر سنگ سیاه ، سنگفرش میدان شهدا، کف سازی و مرمت گذر منصوریه، ساماندهی بن بست شهید دستغیب(ره)، بهسازی و مرمت گذر قهر و آشتی و کفسازی و بهسازی خیابان لطفعلی خان زند از جمله این پروژه ها بود که به بهره برداری رسیدند یا عملیات اجرایی احداث آنها آغاز شد.

شهردار منطقه تاریخی و فرهنگی در آیین افتتاح فاز 2 بهسازی و بازآفرینی خیابان ناصرخسرو بیان کرد: از میان 29 پروژه افتتاحی تعداد 14 پروژه مربوط به شهرداری بافت تاریخی فرهنگی است.

اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال که از این رقم 410 میلیارد مختص به پروژه های افتتاحی و 310 میلیارد ریال پروژه کلنگ زنی است.

دکتر علی مصلی نژاد اظهار کرد: با بررسی های انجام شده در ردیف های عمرانی، منطقه 8 اولین ردیف عمرانی را به خود اختصاص داده که این موضوع حاکی از اهمیت بافت تاریخی، فرهنگی شیراز برای مجموعه شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه عمرانی در شیراز

افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه عمرانی در شیراز