مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-11سياسي

طرح «لیگ کتاب خوان» در گرمسار اجرا می شود


«لیگ کتاب خوان» با تلاش اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان و کتاب خوانی و روز کتابدار به همه همکاران خصوصاً کتابداران شهرستان گرمسار و همچنین قدردانی از حضور اعضای انجمن، از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا در برگزاری لیگ کتاب خوان همراه کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار باشند.

وی درباره اهمیت کتاب و کتاب خوانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: برای تکامل جامعه انسانی، همین بس که تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری، از طریق کتاب جاودانه مانده اند و روابط فرهنگی جامعه بشری نیز از پوشش کتاب و مبادلات فرهنگی تقویت شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان تصریح کرد: یکی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع، بالا بودن نرخ سرانه دستیابی به منابع اطلاعاتی و مطالعاتی افراد آن جامعه است.

طاهریان به پیش رو بودن سی امین دوره هفته بزرگداشت کتاب، کتاب خوانی و کتابدار اشاره کرد و گفت: این رویداد بزرگ فرهنگی امسال از 21 آبان ماه با شعار ما همانیم که می خوانیم آغاز خواهد شد و به همین مناسبت، برنامه های متنوع فرهنگی در تمام کتابخانه های عمومی استان در سطوح مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «لیگ کتاب خوان» در گرمسار اجرا می شود

طرح «لیگ کتاب خوان» در گرمسار اجرا می شود