مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-11سياسي

لزوم توجه به «جهاد تبیین» و «تاریخ شفاهی»


در نشست هم اندیشی رؤسای کمیسیون های فرهنگی شهرهای بصیر در انقلاب، بر لزوم توجه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با توجه بر «جهاد تبیین» و «تاریخ شفاهی» انقلاب تأکید شد.

- تربت حیدریه - در نشست هم اندیشی رؤسای کمیسیون های فرهنگی شهرهای بصیر در انقلاب، بر لزوم توجه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با توجه بر جهاد تبیین و تاریخ شفاهی انقلاب تأکید شد.

به گزارش، علی اکبر کی پور شامگاه پنجشنبه در نشست هم اندیشی رؤسای کمیسیون فرهنگی شهرهای بصیر در انقلاب که در سالن اجتماعات فرمانداری تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: در تغییر روند انقلاب دشمن از همه توان خود از شبکه سازی تا نفوذ در افراد مؤثر انقلاب بهره برده و حتی مدیرانی بر سر کار آمدند که خواسته یا ناخواسته برنامه های دشمن را محقق می کردند.

وی ادامه داد: مدیرانی در عرصه اداره کشور آمدند، اسب توسعه را سوار شدند و بدون توجه به پیشینه این آب و خاک، سبب شدند به باورهای مردم آسیب فراوان وارد شود.

فرماندار تربت حیدریه بیان داشت: در سیر انقلاب اسلامی بخشی از سربازان انقلاب از قطار انقلاب خارج شدند و این جایگزینی کمی کند شده ولی از بین نرفته لذا نیروهایی که می توانند انقلاب را هدایت کنند باید تربیت و ساخته شوند که بخشی از آن را باید دولت و بخشی را مردم انجام دهند که اثرگذاری مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به «جهاد تبیین» و «تاریخ شفاهی»

لزوم توجه به «جهاد تبیین» و «تاریخ شفاهی»