مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-11فرهنگي

دریافت 5200 اثر در جشنواره فیلم مدرسه / آغاز اکران آثار از شنبه


دبیر هشتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه گفت: از روز شنبه 21 آبان ماه، در سینما فلسطین اکران آثار برگزیده جشنواره را شاهد خواهیم بود که تا 25 آبان ماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیرحسین اخوین در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این دوره از جشنواره در مقطع ابتدایی که در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، گفت: شروع فراخوان این جشنواره از اسفندماه سال 1400 بود که با دریافت 5200 اثر در سطح کشوری همراه بود و 27 کشور در بخش بین الملل در این جشنواره شرکت کردند.

وی اعلام کرد: از روز شنبه 21 آبان ماه، در سینما فلسطین اکران آثار برگزیده جشنواره را شاهد خواهیم بود که تا 25 آبان ماه ادامه دارد و در روز 26 آبان نیز مراسم اهدای جوایز بخش نوجوان جشنواره را خواهیم داشت.

در ادامه این رویداد سجاد عباسی معاون حوزه هنری کودک و نوجوان اظهار کرد: امیدوارم این مسیر که تمام هنرمندان طی کردند تا سخنرانی خود را در آثارشان نشان دهند برای کودکان و نوجوانان سرشار از شوق باشد.

شیرین مهرابیان نماینده خانه خلاق تم نیز در این مراسم اظهار کرد: بخش بزرگی از فرهنگ در شخصیت هایی است که هر کشوری در قصه های خود خلق می کند.

ما با رویاهایمان زنده هستیم هرچه شخصیت های قصه برای ما باشند و از دل ادبیات و فرهنگ ما بیرون آمده باشند می توانند فرهنگ ایرانی اسلامی را منتقل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 5200 اثر در جشنواره فیلم مدرسه / آغاز اکران آثار از شنبه

دریافت 5200 اثر در جشنواره فیلم مدرسه / آغاز اکران آثار از شنبه