مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-11سياسي

نرخ بیکاری شاهرود و میامی 25درصد است/ بحران جدی آب در سال آتی


نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه نرخ بیکاری در این حوزه انتخابیه 25 درصد است، گفت: دولت فکری به حال اشتغال جوانان تحصیل کرده، - نخبه و دارای مهارت کند.

علی اصغر خانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در ارتباط با تذکراتی که به دولت ارائه شده است، ابراز کرد: تولید اشتغال پایدار از جمله شعارهای مهم رییس جمهور بود اما شاهد هستیم در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی 25 درصد مردم بیکار هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان نخبه و تحصیل کرده و حتی ماهر در امور صنعتی و کشاورزی بیکار هستند، افزود: انتظار ما این است که رییس جمهور به وزارتخانه های مرتبط دستور دهد تا اقدامی برای اشتغال جوانان این شهرستان های شاهرود و میامی شود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحران آب در شاهرود جدی است، تاکید کرد: در سال جاری نسبت به سال 1400 بالغ بر 70 درصد بودجه وزارت نیرو افزوده شد اما کمبود آب در کشور همچنان باقی است.

خانی با بیان اینکه شاهرود با کمبود 200 لیتر بر ثانیه ای روبرو است اما گویا در وزارت نیرو گوش شنوایی برای مشکلات مردم وجود ندارد، تاکید کرد: مردم از عملکرد وزارت نیرو عصبانی هستند ما بارها اعلام کردیم که وزیر نیرو چرا به فکر تأمین آب در شاهرود نیست؟ اگر وضعیت مدیریت نشود سال آتی با بحران جدی آب در شاهرود روبرو خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری شاهرود و میامی 25درصد است/ بحران جدی آب در سال آتی

نرخ بیکاری شاهرود و میامی 25درصد است/ بحران جدی آب در سال آتی