مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-11سياسي

حمایت 50 درصدی از تامین تجهیز آزمایشگاه های تخصصی علوم شناختی


آزمایشگاه های علمی و تخصصی فعال در حوزه علوم شناختی در مراکز دانشگاهی می توانند برای تامین تجهیزات آزمایشگاهی در این حوزه و برخورداری از حمایت 50 درصدی، - آزمایشگاه های علمی و تخصصی فعال در حوزه علوم شناختی در مراکز دانشگاهی می توانند برای تامین تجهیزات آزمایشگاهی در این حوزه و برخورداری از حمایت 50 درصدی، تقاضاهای خود را به ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در چارچوب اهداف و سیاست های راهبردی خود تلاش می کند با تمرکز بر توسعه فناوری های ثبت سیگنال و تحریک مغز و در راستای حمایت از دستاوردهای فناورانه، آزمایشگاه های علمی و تخصصی پایه و بالینی فعال درحوزه علوم شناختی به تجهیزات ساخت داخل مجهز شوند.

تاکنون براساس سیاست­ های کلی این ستاد، ده ­ها مرکز درمانی و دانشگاهی به دستگاه ­ها و تجهیزات پیشرفته ساخت داخل تجهیز شده ­اند و این هدف در سال 1401 نیز با هدف تجهیز مراکز شناختی کشور و با دریافت درخواست از این مراکز مورد توجه قرار گرفته است.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در راستای این سیاست از معاونت ­های پژوهش و فناری دانشگاه ­ها و مراکز علمی سراسر کشور دعوت کرده تا درخواست ­های رسمی خود را برای تجهیز آزمایشگاه های مربوط تا روز 15 آذر 1401 از طریق پست الکترو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 50 درصدی از تامین تجهیز آزمایشگاه های تخصصی علوم شناختی

حمایت 50 درصدی از تامین تجهیز آزمایشگاه های تخصصی علوم شناختی