مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-11ورزشي

پیروزی مقتدرانه تیم بدمینتون انقلاب قم برابر توس مسیر مشهد


تیم بدمینتون باشگاه انقلاب قم نخستین بازی خود از دور برگشت فصل 1401 لیگ برتر باشگاه های کشور را مقتدرانه از توس مسیر مشهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت فصل جاری لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور شامگاه نوزدهمین روز آبان ماه برگزار شد و در یکی از حساس ترین بازی ها برای قمی های علاقمند بدمینتون، باشگاه انقلاب قم با نتیجه قاطع 4 بر 1 از سد توس مسیر مشهد عبور کرد.

نماینده بدمینتون استان قم که هفته گذشته ناباورانه با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مغلوب رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان شد، در این دیدار حساس سه مسابقه انفرادی و یک رقابت دو نفره را به نفع خود تمام کرد و در نهایت 4 بر 1 نماینده مشهد را شکست داد.

 در مسابقه انفرادی اول مهدی رضایی بازیکن جدید تیم انقلاب قم به مصاف محمد زرجی از توس مسیر مشهد رفت و در پایان 2 بر یک و با امتیازهای (21 بر 6) و (21 بر 13) در مقابل امتیاز (21 بر 19) حریف، اولین برد را به نام باشگاه انقلاب ثبت کرد.

در مسابقه انفرادی دوم علی حیاتی بازیکن خوش آتیه باشگاه انقلاب قم که یکی از چهره های موفق این تیم در این فصل لیگ برتر بوده به مصاف سینا سالاری از تیم توس مسیر رفت و با نتیجه 2 بر صفر و با امتیازهای (21 بر 17) و (21 بر 16) حریف را مغلوب کرد تا انقلاب را به دومین برد متوالی برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی مقتدرانه تیم بدمینتون انقلاب قم برابر توس مسیر مشهد

پیروزی مقتدرانه تیم بدمینتون انقلاب قم برابر توس مسیر مشهد