مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-11سياسي

اجرای 3 طرح تحقیقاتی حوزه علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی


اجرای 3 طرح پژوهشی تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با هدف توسعه زیرساخت های نرم جهت ایجاد محصولات و خدمات کارآمد در حوزه علوم اجتماعی محاسباتی به اتمام رسید.

- اجرای 3 طرح پژوهشی تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با هدف توسعه زیرساخت های نرم جهت ایجاد محصولات و خدمات کارآمد در حوزه علوم اجتماعی محاسباتی به اتمام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه طرح محصول محور ایجاد یک پلتفرم استخراج معنا یا نظرات از روی اظهارات کاربران با استفاده از روش های تشخیص موضع و تحلیل احساس هدفمند ، توسعه سامانه برآورد گرایشات سیاسی کاربران فارسی زبان توییتر و توسعه سامانه تحلیل محتوای فارسی به منظور استخراج موضوع به اتمام رسیده و سرویس حاصل درحال نهایی سازی است.

به نقل از ستاد علوم شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، وب سرویس های مبتنی بر خروجی هر یک از پروژه ها قابل استفاده برای عموم است و فعال شدن آن متعاقبا از طریق سایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

درحال حاضر 10 طرح پژوهشی علوم محاسباتی با رویکرد شناختی دیگر با هدف گسترش زمینه های تحقیقات بین رشته ای مشترک با علوم شناختی و توسعه بازارهای کارآمد برای ارائه خدمات و تولید محصولات در حوزه علوم شناختی درحال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 طرح تحقیقاتی حوزه علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی

اجرای 3 طرح تحقیقاتی حوزه علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی