مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-11اجتماعي

اولین باران پاییزی زنجان بدون آبگرفتگی/60 کیلومتر کانال لایروبی شده است


معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: با توجه به تدابیر پیش بینی شده، با وجود بارندگی خوبی که شب گذشته شاهد آن بودیم، آب گرفتگی خاصی در سطح معابر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسن احمدی معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش شدید باران از ساعات اولیه صبح دیروز اظهار کرد: از چند ماه قبل قرارگاه خدمات شهری و قرارگاه عمرانی در شهرداری زنجان فعال شده است و در این جلسات تمهیدات لازم برای روزهای برفی و بارانی اندیشیده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به بررسی های صورت گرفته در ارتباط با معابر مشکل دار در حوزه آبگرفتگی افزود: با تلاش همکاران لیست معابر مشکل دار در چهار منطقه شهری احصا شده و بر اساس اولویت مشکلات 50 معبر حل شد.

وی با بیان اینکه در چند نقطه مشکل دار از جمله چهار راه سعدی، چهار راه انقلاب و بیسیم هم کارهای عمرانی برای حل مشکل آبگرفتگی در حال انجام است، اضافه کرد: خوشبختانه امروز با وجود بارش شدید باران مشکل آبگرفتگی در شهر گزارش نشده است.

احمدی در ادامه به موضوع  لایروبی کانال های شهری اشاره کرد و گفت: طول این کانال ها 60 کیلومتر است که لایروبی آنها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین باران پاییزی زنجان بدون آبگرفتگی/60 کیلومتر کانال لایروبی شده است

اولین باران پاییزی زنجان بدون آبگرفتگی/60 کیلومتر کانال لایروبی شده است