مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-11سياسي

اجرای طرح نذر آب در 100 روستای کشور


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به گستردگی تنش آبی و تقارن امسال با صد سالگی تاسیس جمعیت هلال احمر، طرح نذر آب در 100 روستا در همه استان های کشور در حال اجراست.

- وحید سلیمی شامگاه دیروز (19 آبان ماه) در حاشیه افتتاح طرح نذر آب 5 در روستای خلیفه قشلاق شهرستان خدابنده استان زنجان، اظهار کرد: امسال برای پنجمین سال متوالی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته در چهار استان جنوبی کشور، طرح نذر آب 5 را اجرا می کردیم که با توجه به گستردگی تنش آبی و تقارن امسال با صد سالگی تاسیس جمعیت هلال احمر، این طرح در 100 روستا در همه استان های کشور در حال اجراست، ادامه داد: این طرح در استان زنجان در 2 روستای قره ولی و خلیفه قشلاق شهرستان خدابنده انجام می شود.

سلیمی با توضیح اینکه تاکنون آب رسانی به 83 روستای کشور در قالب طرح ملی نذر آب 5 اجرا شده است، اضافه کرد: در روستاهای قره ولی و خلیفه قشلاق شهرستان خدابنده دستگاه های تصفیه آب با ظرفیت تصفیه 10 هزار لیتر آب آشامیدنی در شبانه روز نصب شده است.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت اهالی، 5300 متر لوله کشی آب آشامیدنی تا درب منازل مسکونی در روستاهای خلیفه قشلاق در دست اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نذر آب در 100 روستای کشور

اجرای طرح نذر آب در 100 روستای کشور