مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-11ورزشي

چهار تیم برتر تور والیبال ساحلی آسیا مشخص شدند


تور آزاد والیبال ساحلی آسیا امروز جمعه 20 آبان با برگزاری بازی فینال به کار خود پایان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از روز دوشنبه 16 آبان در بندرعباس آغاز شد و تا 20 آبان ادامه خواهد داشت.

در مرحله یک چهارم نهایی از این رقابت ها از میان سه نماینده تیم ملی کشورمان تنها ایران دو موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شد.

دو تیم ملی چین که حریفان خود را شکست دادند، در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت و در نتیجه این دربی تنها یک نماینده از چین به مرحله فینال راه می یابد.

تیم استرالیا یک هم که پیش از این با تیم ایران سه و ایران یک در مراحل پیشین رقابت کرده و در مصاف با شوکتی و پورعسگری شکست خورده و در دیدار با وکیلی و میرزاعلی به پیروزی رسیده بود این بار در مرحله نیمه نهایی به مصاف سالمی و آقاجانی در تیم ایران دو خواهد رفت.

نتایج دیدارهای یک چهارم نهایی روز پنجشنبه 19 آبان به این شرح است: چین یک (لایک جیانگ ها و جیا شین وو) 2 – تایلند یک (سورین جونگ کلانگ و بانلو ناکپراک هنگ) یک (21 بر 19، 18 بر 21، 15 بر 8) استرالیا یک (توماس هاجز و زاکری شوبرت) 2 – قزاقستان یک (دیمیتری یاکوولف و سرگیی بوگاتو) صفر (21 بر 16، 21 بر 15) چین دو (یان وی ونگ و چائو وی جو) 2 – ایران سه (سینا شوکتی و عباس پورعسگری) یک (14 بر 21، 21 بر 14 و 15 بر 8) ایران دو (به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار تیم برتر تور والیبال ساحلی آسیا مشخص شدند

چهار تیم برتر تور والیبال ساحلی آسیا مشخص شدند