مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-11پزشكي

بیماران نیازمند در اهر شناسایی می شوند


فرماندار شهرستان اهر از شناسایی بیماران نیازمند توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد و گفت: قصد داریم تا با شناسایی بیماران نیازمند، در طول هر فصل گروه جهادی پزشکی به این بیماران خدمات درمانی ارائه دهند.

- ابوالفضل غنی زاده، روز جمعه، 20 آبان ماه، در مراسم آغاز اردوی جهادی پزشکی شهدای ارسباران در شهرستان اهر با اشاره به این که امنیت جامعه با تأمین معیشت، سلامت و فرهنگ مردم تضمین و پایدار می شود، اظهار کرد: استقرار گروه جهادی پزشکی شرکت مس با تجهیزات درمانی در شهرستان اهر برای درمان نزدیک به 3000 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و اقشار آسیب پذیر، بدین معنی است که حکمرانی در این زمینه مهندسی درستی را انجام می دهد.

وی افزود: تحریم ها در زندگی مردم در حوزه معیشتی و درمانی اثرات منفی دارد، یعنی ما در واردات دارو و تجهیزات پزشکی با موانعی مواجه هستیم.

با این حال با برگزاری اردوهای جهادی پزشکی، خلاء و اثرات منفی تحریم ها در حوزه پزشکی و دارو را در مناطق محروم پُر می شود.

وی با قدردانی از استقرار گروه جهادی پزشکی قرارگاه ثارالله در ارائه خدمات درمانی رایگان به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اهر یادآور شد: در این اقدام جهادی به 3000 نفر از مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و اقشار نیازمند که توسط پایگاه های بسیج محلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران نیازمند در اهر شناسایی می شوند

بیماران نیازمند در اهر شناسایی می شوند